środa, 27 czerwca 2012

Tarta sernikowa z malinami

Al'a tarta sernikowa z malinami


Jako, że w mojej kuchni zawitały dzisiaj maliny prosto z działki, zachciało mi się jakiegoś smacznego ciacha. Zachęcam do spróbowania - uważam, że wyszło smacznie :-)






Składniki:

  1. Ciasto
  • 1,5 szkl mąki żytniej
  • pół szkl otrębów owsianych
  • 150ml wody 
  • oliwa z oliwek
    


     2.  Masa serowa
  • twaróg chudy (jakoś 200g)
  • trochę maślanki (może więcej niż 05, szkl)
  • słodzik
  • cynamon

Składniki na ciasto łączymy ze sobą. Po 10 minutach rozprowadzamy na formie do tarty i wsadzamy do piekarnika. W tym czasie miksujemy składniki na masę.

Kiedy spód nam się już upiecze, nakładamy na niego malinki (układałam jako połóweczki) i smarujemy masą. Ponownie wkładamy do piekarnika - ja trzymałam ok 20min - pod koniec malinki wypuściły mi sok, więc puściłam tylko wiatrak od góry.

Dla ozdoby i smaku na górę rozrzuciłam trochę płatków migdałowych - zaraz po nałożeniu masy*
Smacznego!

1 komentarz:

  1. Wygląda rewelacyjnie i pewnie też tak smakuje. Zapraszam do mnie. A Twój blog dodaję do obserwowanych, bo smacznie tutaj. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...