poniedziałek, 25 czerwca 2012

Naleśniory żytnie

Naleśniczki żytnie z farszem truskawkowym


Dzisiaj na jednym z odwiedzonych blogów natknęłam się właśnie na owy przepis, mała deformacja w stosunku do gramatury i kilku składników i oto jest:
Od razu zaznaczę, że wyszły mi 2 ładne naleśniki - najadłam się jak prosiaczek, więc nie ma co zwiększać ilości, chyba, że mamy towarzysza :-) 


Zdjęcia nie ma, bo zjadłam w mgnieniu oka!!


Składniki:

  1. NALEŚNIKI
  • 15g mąki żytniej
  • 5g otrębów
  • jajko
  • 50ml mleka
  • kakao

     2.  FARSZ
  • 50ml jog naturalnego
  • 35g twarogu (u mnie chudy)
  • słodzik w płynie
  • truskawki

Składniki na ciasto łączymy w jedną masę. Smażymy na patelni, muśniętej olejem.

Tak samo, składniki na farsz łączymy i miksujemy ze sobą (mój dzisiejszy leń poskutkował potraktowaniem truskawek mikserem, co delikatnie poczuły na sobie przedmioty wokół - także zachęcam do użycia blendera, czy zgnieceniu przed miksowaniem owoców widelcem :-) )




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...