czwartek, 27 lutego 2014

Współpraca z Ziołowy Zakątek

Chciałabym pochwalić się kolejną moją współpracą, tym razem ze sklepem internetowym 
Ziołowy Zakątek z producentem DaryNatury.pl. W asortymencie znajdziemy produkty certyfikatem eko, różnorodne przyprawy, warzywa, co mnie zaciekawiło również - mąkę z żołędzi. 


Do przetestowania dostałam następujące produkty:

Kiełki:
- pszenicy     - soi    - rzeżuchy
jak tylko coś wykiełkuję od razu się pochwalę :) Wtedy również będę mogła Wam więcej powiedzieć na ich temat. Uważam, że takie oryginalne kiełki są w bardzo przyzwoitej cenie - jak dotąd hodowałam tylko rzeżuszkę na Wielkanoc. Dla leniuchów na odwrotnej stronie każdego opakowania znajdziemy instrukcję sadzenia.

W paczce znalazłam różne ciekawe przyprawy, z którymi już powoli planuję potrawy
Wszystkie produkty są bezglutenowe oraz nie zawierają żadnej chemii - to jest idealny produkt dla mnie :-) 

Najciekawszym elementem mojej paczki okazała się kilogramowa paczka marchewek EKO. Dzisiaj upiekłam już ciasto i wypiłam z nich świeżutki soczek. Więcej o eko marchewkach napisałam w notce o cieście (klik).

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...