poniedziałek, 23 listopada 2015

Piernik gryczany (4)

Dzisiaj trochę świątecznie, w końcu za oknem już pada śnieg :-)

Kasza gryczana ugotowana z łyżeczką kawy zbożowej z topinamburem, laską cynamonu. W miseczce łyżka masła orzechowego, suszone jabłko, łyżeczka miodu tymiankowego oraz pokruszone pół ciastka bio gryczanego.


Idealne jako śniadanie dla malucha, ze wzgledu, na wlasciwosci kaszy gryczanej kojącej brzuszki :)Bezglutenowe śniadanie dla dzieckaZdrowe, ciepłe śniadanie w jesiennym klimacie

8 komentarzy:

  1. ten śnieg dzisiaj był totalnym, ale miłym zaskoczeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię kaszy gryczanej, ani kawy zbożowej. :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kaszę gryczaną, ale akurat za prażoną na słodko nie przepadam. Miałam kawę z topinamburem, ale smakowała okropnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na słodko kiedyś też nie przepadałam, ale wszystko się zmienia w ciągu życia naszego ;-) mi smakuje pysznie z mlekiem sojowym lub kokosowym

      Usuń
  4. Jak dla mnie świetny przepis z małym wyjątkiem, że bez kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...